דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרד חקירות פרטיות לגילוי בגידות 

מאת    [ 19/05/2011 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 3638 פעמים ]

משרד לחקירות פרטיות מנוהל לרוב על ידי חוקר פרטי ראשי, בעל ותק וניסיון של לפחות חמש שנים. ישנם משרדי חקירות רבים בארץ, אשר לכל אחד מהם תחום התמחות אחר. ישנם כאלה המתמחים בתחום האישות הכולל גילוי בגידות ומעקבים אחר בן או בת הזוג.

 

ישנם משרדים אשר צברו ניסיון בתחום העסקי, הכולל בדיקות כלכליות ואיתור מודיעין, אשר מוגדר לפעמים כריגול תעשייתי. באופן כללי, משרד חקירות פרטי יכול לסייע בכל בקשה הכוללת איסוף מידע כלשהו.

 

האם גילוי בגידות מצריך פנייה אל משרד חקירות?

 

במקרה של חשד לבגידה מבן או בת הזוג, החיים הופכים במהרה לסיוט, כאשר מרכיב חוסר הוודאות נהיה בלתי נסבל. עימות עם בן הזוג לגבי החשד שנוצר יכול להניב תשובה שקרית, אשר תעמיק את חוסר הוודאות ותערער את יסודות הביטחון.

 

המערבולת הרגשית במקרה כזה מאיימת לפגוע באיכות החיים ודורשת פעמים רבות פתרון ברור. משרד חקירות אשר רכש ניסיון במקרים דומים יוכל להוביל ולסייע בהבנת המצב. גילוי בגידות אשר נעשה באופן מקצועי, יכלול מעקבים מקצועיים תוך שימוש בעזרים ומכשירים מתקדמים ומהימנים.

 

בניגוד למעקבים אשר יכולים להיעשות באופן עצמאי, עבודת חוקר פרטי תיעשה באופן דיסקרטי, כך שבן הזוג החשוד לא יגלה את עובדת היותו מושא החקירה. על מנת להגיע לתוצאות טובות ויעילות יותר, יהיה צורך בשיתוף פעולה עם מזמין העבודה לשם חשיפת הפרטים האישיים ביותר של בן הזוג החשוד.

 

גילוי בגידות – בחירת המשרד המתאים

 

הפרמטר החשוב ביתר במשרד חקירות בכלל, ובמיוחד בתחום גילוי בגידות, הוא שמירה על סודיות ודיסקרטיות. כדאי לבחור משרד אשר שומר על פרטיות לקוחותיו ומתנהל באמינות. לפעמים, מומלץ אף לשקול לפנות למשרד הנמצא מחוץ לאזור המגורים.

 

לפני הזמנת העבודה, יש לקבוע פגישה מקדימה עם מע שבחרת מתוך חוקרים פרטיים החוקר הפרטי על מנת לברר את תהליך העבודה והצעת המחיר הכרוכה בכך. משרד חקירות מקצועי יוכל להסביר לך על אפשרויות העבודה ודרכי הפעולה האפשרויות.

 

חשוב לוודא כי החוקר הפרטי פועל רק מכוח החוק, על מנת שהראיות וההוכחות אשר יתקבלו בסוף התהליך יהיו קבילות בבית המשפט ובבית הדין הרבני. כאשר מדובר על גילוי בגידות וישנה דרישה מצד הלקוח, ישנם משרדים אשר משלבים בתהליך גם עורך דין, לשם סיוע בעריכת תיק גירושין שלם אשר יוצג כעדות בפני השופטים בסוף התהליך. לכן, כדאי לחשוב מבעוד מועד על השלכות החקירה בהתייחס לפן הרגשי והמעשי.

 

דרכי פעולה אפשריות לשם גילוי בגידות

 

מעקבים הם בדרך כלל רק חלק ממערך שלם של פעולות חקירה, אשר תוצאתן צריכה להיות תשובה ברורה וחד משמעית לגבי הבגידה. חשוב לזכור כי גם כאשר מתקיימים מעקבים, תוצאותיהם חייבות לעמוד בדרישת החוק.

 

מעבר לכך, ישנה אפשרות לבצע מעקבים סמויים בעזרת שימוש במצלמות נסתרות, מערכות ראיית לילה, מעקב לוויני וכל ציוד מעקב רלוונטי אחר. טרם החקירה, יש לתכנן את מהלכיה מבחינה אסטרטגית ולבצע עבודת הכנה מדויקת, שתגדיר את צרכי הלקוח ואת סוג הראיות שהוא מבקש להשיג.

 

שימוש במקורות מודיעין נוספים או מאגרי מידע שונים, יכול לייעל את התהליך ולהוזיל את עלותו. כמו כן, לאחר גילוי בגידות מתעורר בפעמים רבות הצורך של חקירות כלכליות על בן הזוג החשוד, לצורך חלוקת רכוש עתידית והמשך תהליך התביעה.

משרד חקירות "פתרונות" משרד שמתמחה בנושא של חקירות אישות , מעקבים וגם מודיעין עסקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב